Lite gnäll och sånt

Jag tror att min kropp har någonting personligt mot mig.
Den kan aldrig bete sig normalt!
Vad fan vill du?!

Eller ja, i vissa fall har jag ju faktiskt mig själv att skylla.
Men det behöver man inte gå in på.

Det jobbigaste är att jag blir stressad för precis allt.
Jag bryr mig om folk på gott och ont.
Och alla andra går före mig själv.

Pga av det så tappar jag håret, får magproblem, ont i hjärtat och sova går lite sådär.
Det känns väldigt värt!

Jag tror att jag ska sluta bry mig....

Klagat klart nu?
Jag tror det.


Nu blir det iaf utgång med lillen.
Sen så hoppas jag på att man kan få sova inatt.



Jag vet, han är världens sötaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0