Zup?

Idag har vart en sjukt stressig dag.
Att hålla på med auktioner på tradera är fan jobbigt!
Efter alla auktioner har gått ut den här gången så tänker jag lägga ner ett tag.

Vi var tvugna att panta 5 kassar med burkar.
(Ja en del människor gör sånt, mest för att ha råd med dyra snowjoggings)
+ att det stod ett jävla tard bakom oss större delen av tiden och flåsade oss i nacken.
Kommentar: " män guu va myckä börkör".
Jag tittade bedjande/surt på Johan och väste " ta bort honom!"

Pengar blev det iaf och vi köpte mat och grejer till Fritz kalas på lördag.
Hans mormor och morfar ska komma.
Jag tycker att det är sjukt gulligt att dom kommer hit och grattar honom varje år.
Dom sjunger och har presenter.
Mami och Papi är awesome!

(Den som tycker att det är fånigt kan köra upp det som finns på bilden nedanför i röven, helst på tvären)

Vi har köpt en grej till honom än så länge.
Fritz är såld på det.
Han gillar iofs allt i frukt och grönsaksväg, men ändå.



Nu så blir det strax utgång med lillen.
Sen så kanske jag ska orka lägga mig.
Antagligen inte.

Men för er som inte har något bättre för er, kan ju glo på Fritz en sväng.
Det är omständigt att äta ibland.
Grishund<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0