I'm not insane, my mother had me tested!

Lite handling idag, typ mysgrejer och ett linne.
Men om man räknar med mysgrejerna, så är det två linnen.
Puder blev det och en halsduk som matchar min nya mössa som jag fortfarande inte har haft på mig.
Jag bor fortfarande i min sunkiga vita/smutsvita mössa

Köpte mat och sånt där nödvändigt som man ska ha till nyår.
+ en limpa cigg.
Det var faktiskt trevligt att bara vara hemma med ungarna förra året så man kör på det igen.

Någonting mer intressant som jag kan berätta för mina otrogna läsare.
Idag tvättade jag av mig mitt smink från i Lördags.



Kommentarer
Postat av: Smowler

Slappa på nyår är faktiskt underskattat. :) Funderar på att sitta hemma jag med och dra mig i kassan o se på massa filmer. ;) Jag är iofs själv, men det är inte så dumt ändå. :)

2010-12-29 @ 11:38:22
Postat av: Malin

Smowler: Det är det faktiskt :)

Att bara vara hemma är inte dumt alls!

2010-12-29 @ 13:55:57
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Är inte så säkert att det var leggings dom hade. Tror det var vanliga mysbyxor i storlek xl, dom satt bara jävligt tight för dom var så feta !

2010-12-29 @ 17:44:34
Postat av: Malin

Karln: Haha, det kanske det var! :D

Jag blev iaf lite rädd :(

2010-12-29 @ 17:48:21
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Micke

Hahahaha

Underbar attityd! :-)



Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas 2011 ger dig allt du önskar. :-)

2010-12-30 @ 21:42:40
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0