Biohazard

Vi glodde på G - som i gemenskap.
Vet inte om det är så att man ska tycka om den filmen.
Jag skämdes mest, men den hade väl sina moments.
Magnus Uggla var nog höjdpunkten.
Men så mycket till gemenskap vet jag inte om det var här.
Boris fiser sjukt illa av sin medicin, vi typ spyr i munnen.
Och han förstår ju inte varför vi inte vill ha honom i soffan.
Det spelar iofs typ ingen roll var man befinner sig när Boris fiser, den sprider sig som senapsgas.

Gött för Johan som ska ta med honom in i sovrummet sen när han lägger sig, haha :D
(stängd dörr)



Kommentarer
Postat av: Karln

Jag somnar väl ifrån det. Värre för dig å behöva gå in i gaskammaren ! Hahahahah

2010-02-18 @ 22:58:38
Postat av: Malin

Fan också!

Det tänkte jag inte på :(

2010-02-18 @ 22:59:51
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0