Dagens nyheter.nu + hej jag ser likadan ut på alla bilder

Idag åkte Anna hem, det känns jävligt jävligt.
Hoppas på att hon inte blev avskräckt och vill komma hit snart igen.
Du bor för långt bort din förstoppade lilla hagga!<3

Igår fick jag Adidas tröjan, jag är sjuuuukt nöjd.

Och idag köpte jag två till.
Så nu har jag 7 Adidaströjor, varav en jag inte använder.
Adidas i mitt hjärta!
Nu tror jag att jag har alla Adidaströjor som jag vill ha.

Men sen är det ju det där med skorna också....

Och så måste jag skaffa en ny kjol!
Min gamla favorit har börjat gå sönder igen, fuck säger vi.

Har spanat på en kjol, men den kostar runt 600.
Tycker att det är lite för mycket för en tygbit.
Men om Horjan bidrar så klagar jag inte (smörsmör)

Gårdagens

Dagens

Dagens (ränderna är lila, inte blå!)


Kommentarer
Postat av: Karln

Jag har juh bidragit redan, fast du vill väl ha mer bidrag förstår jag...

2010-06-18 @ 21:35:24
Postat av: Malin

Jag gillar bidrag från dig <3

2010-06-18 @ 21:39:14
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Anna

så jävla assnyggt hår! i love adidas too, har en med guldränder och luva! bara en alltså:)

2010-06-20 @ 19:21:05
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0