Midsommar

Snabbgenomgång!

Åkte till syrrans kolonilott med baby en sväng.
Sen så åkte vi hem och ÅT.
Och efter det så kom farmor och Olli.
Det var en trevlig dag måste jag säga.
Trots att jag blev äggfull på ingenting och tvingades försöka prata engelska :P
"What are you listening på?"
Typ skjut mig :P

Och så slänger vi in lite bilder.

Jag höll på att frysa ihjäl, som vanligt med andra ord.


Jag gillar att vara skev.




Att försöka se seriös ut och blåsa ut rök genom näsan samtidigt gick sådär.



Kommentarer
Postat av: Karln

Trevligt att vi åkte till milla å sen att farmor å Olli kom över !

2010-06-26 @ 21:18:06
Postat av: Malin

Karln: Det tycker jag också! :)

2010-06-26 @ 21:23:57
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0