Ny dag, nya plågor.

Jag har ingen paj hemma!
Vad fan ska jag äta då?
Är måttligt sugen på soppa.

Anyway, vi ska iväg och handla lite sen.
Det är alltid lika roligt när man har mensvärken från helvetet.
Och av någon konstig anledning så ska min mage alltid krångla då.
Att försöka skita dom första dagarna är typ omöjligt även om jag har tagit värktabletter innan.
Zeh pain!!!

Nu blir det iaf ut med hundar och sen så måste jag orka tvätta av mig sminket från i Fredags.
(Jag vet, jag är en lodis)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag har fortfarande bakismage PLUS mensvärk.



jag tycker jävligt synd om mig själv idag helt enkelt

2010-06-28 @ 16:36:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Nu har du iallafall paj baby, å snart blir det handling !



<3

2010-06-28 @ 17:07:23
Postat av: Malin

Karln: För det har jag! :D



<3

2010-06-28 @ 17:22:16
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0