Snabbgenomgång

Jag kommer nog sakna mitt långa hår till och från.
Men just nu så är det jävligt skönt att ha kort hår.
Det är bara att rufsa till håret och så är man typ klar mer eller mindre.
Gött!

Idag har jag, Anna och vovvarna degat på balkongen.
Jag som alltid brukar frysa höll på att svettas ihjäl.
Tur att man har persienner så man slipper få värmeslag. (Y)

Hemma blev det film och soffhäng.
Och nu ska vi ut med Fritz, efter det så blir det nog film igen.
Antagligen någon blödig jävel, det kan behövas.

Vi är lodiga ibland, och det står vi för!
(Och ja, jag ska färga håret)

Boris ville äta upp Anna.

Fritz var lagomt trött på lillebrorsan, jag tror att han vill byta ut honom.

Som sagt<3



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag vill ha dina vovvsingar

2010-06-18 @ 13:24:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

jaa verkligen ;)



vad gör du ikväll babe?

2010-06-18 @ 19:40:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0