1a Maj

Daonijäl (Daniel på Svenska) som INTE är från Skåne kom och hälsade på oss.
Vi har inte träffats på några år, så det var skitkul att han kikade förbi.
Och jag ramlade...klööööv!
Bra att snubbla på sin egen stol bara för att man har för stora tofflor (Y)

Den blev det Nöjes.
Där mötte vi upp diverse folk.
Alex vet inte hur man hälsar normalt, så han slängde upp mig på axeln så jag visade röven för alla vid ingången.
Tackarrrr!

Sammanfattningsvis:
Hållning: Ostbåge påpekade Daniel x antal gånger, jag vet!
Min fulgrogg var med, alla hatade den. (Som vanligt :P)
Nyktert?
Nej, inte någonstans.
Blev charmigt full och träffade bra folk.

Skitbra kväll helt enkelt!









Och till alla snokande as så kommer det upp fler bilder på facebook och i bdb, när jag orkar.
Så glöm inte att göra en ny snoksida nu!


Kommentarer
Postat av: Danjääl INTE från Skåne

Haha, snyggve man är då. Riktigt bra kväll!

2010-05-03 @ 01:46:35
Postat av: Malin

Ja det var fan skitkul!

Får väl ta en krogrepris när du är i krokarna nästa gång :)

2010-05-03 @ 02:02:44
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Han var riktigt trevlig den där skåningen !

2010-05-03 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0