Jävla plattröv!

Bergvik.
Jakt på nya shorts, det gick ju jättebra!
Min rumpa är så jävla platt att den inte fyller ut shortsen.
Jävla bittert måste jag säga.
Och jag är väldigt skeptisk till jeans-shorts, jag kanske får tänka om?
Nu börjar det faktiskt bli lite irriterande när saker för en gångs skull är för stora.
Jag brukade uppskatta sånt.
Det gör jag iofs ibland nu också, men inte alltid.
Så jag sket i det och köpte en massa trosor och sminkgrejer istället.
Man kan faktiskt inte åka dit helt i onödan.
Tur att man har så bra ekonomi, inte (Y)

Det känns som att det är längesen jag slängde upp någon Random lodisbild nu.
Så jag tänkte att det nog är dax nu.
Sedär!
(Till och med nosringen är på sniskan)



Kommentarer
Postat av: Karln

Du får skaffa J-lo trosor med inbyggd röv...

2010-06-01 @ 19:46:44
Postat av: Malin

Ja för så stor röv vill jag nog ha, nooooo

2010-06-01 @ 19:58:03
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0