Nu ska jag fanimej kunna somna inatt, punkt!

Baby och Doris/Boris (Han sitter på huk när han kissar) har gått och lagt sig.
Det är bara jag och Mr Fitz som är vaken, han ligger i köket och mosar tuggis.
Glöpen hund det där!

Nomnomnom!
Måste hålla fast med lilla tassen <3

Jag sitter och planerar och hoppas på att det hinner bli klart tills på Lördag.
Det är very important.
Men just nu kan jag inte göra mer, så jag försöker koppla bort det.
Det är som sagt jävligt svårt att sova när hjärnan går på högvarv.
Tur att det är lika mycket på tv som det brukar vara på nätterna, dvs ingenting.
Tidsfördriv, sittsår.

Jag längtar lite till Lördag måste jag erkänna...
Hoppas att det blir bra nu.

Kommentarer
Postat av: Karln

Vad är det som ska bli klart ?



<3

2010-05-13 @ 14:08:58
Postat av: Malin

Det får inte du veta :D

<3

2010-05-13 @ 14:17:40
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0