Fortfarande sjuk osv

Idag har det fan inte gått i många knop här.
Jag har blivit mer förkyld, har feber och snorar som ett as.
Den enda gången jag faktiskt inte fryser är när jag har feber.
Har gått omkring med en näsduksbit i näsan hela dagen för att jag inte vill snyta mig hela tiden.
Det var längesen jag kände mig så attraktiv som nu, fy fan.
Magen verkar dock börja må bättre, alltid något. (ta i trä)

Har spelat lite Sonic, det är aldrig fel.
Spelade igenom 2an igår, inte dumt!

Några random bilder som inte dykt upp när dom ska.

Lodis aka jag, skurtrasan och Fritz.




Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina :)

2010-12-01 @ 18:06:51
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Karln

Om dom behöver nya röster till Trolltyg så ska jag ge dom ditt nummer, bra med nån som kan alla repliker utantill ! <3

2010-12-01 @ 18:53:31
Postat av: Malin

Karln: Haha, precis! <3

2010-12-01 @ 19:35:38
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0