Resfeber!

Jag tror att jag oroar mig för i princip allt som man kan oroa sig för när det gäller resan till Paris.
Jag kommer självdö på flyget, planet kommer störta när vi flyger dit, bagaget kommer försvinna, jag kommer fastna i tullen, vi kommer gå vilse och inte hitta tillbaka till hotellet, vi kommer missa flyget hem och bli kvar i baskerland, planet kommer störta på hemvägen, bagaget kommer åka fel på väg hem.

Har inte skrivit någon lista, men det måste jag göra!
Imorgon är det tvättdag och så ska kuratorn ringa.

På Tisdag ska vi växla pengar, ta ut mediciner och skaffa ett minilexikon.
(Jag insåg att det antagligen behövs).
Packa ska man göra också, jag vill inte ha med mig fula kläder och skor bara för att jag är rädd för att dom jag tycker om ska komma bort.
Ajuste, måste packa bebisarnas saker också.


Nej fy fan, nu får jag försöka lugna ner mig.
Det blir nog bra :P

Tänk positivt Malin!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

allt kommer gå super! ni kommer få en underbar resa



jag är aaavis

2010-10-18 @ 01:23:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

jaa man blir ju lätt stressad av allt planerande innan resan men skönt när man kommit iväg (:



hur länge ska ni vara borta?

2010-10-18 @ 14:42:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Det kommer gå bra baby. Jag tar hand om oss !

2010-10-18 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0