Stress!

Jag börjar bli lagomt stressad här.
Samtidigt som jag håller koll på att Fritz håller sig lugn och pigg så måste jag planera inför Paris.
När jag planerar saker så brukar jag börja planera typ 2 månader innan.
Och på Onsdag är det en vecka kvar tills vi ska åka om nu Fritz håller sig frisk.
Jag vet inte vad jag ska ha med mig, på mig osv.
Kan vara bra att ha ett par skor som man inte dör av att gå i, och ett par som man antagligen dör av att gå i.
Jag vill ha mina låga kängor, men jag får alltid ont i höger vrist när jag går länge i dom. (Om jag inte är full)
Och det har jag faktiskt inte tänkt att vara.
Dom höga kängorna är jävligt bekväma, men dom är lite omständiga.
Kanske får ta med mig ett par skateskor eller mina Converse.
Och så velar jag med mina mediciner och bajspiller.
För jag vet att jag kommer behöva lugnande och bajspiller om jag ens ska ta mig på flyget.
Har ingen större lust att få rännskita där :P

Vad fan ska man ha med sig?!
Jag ska ta en titt på min Arvikalista och se vad jag hade med mig dit.
Uäääh, jag får hjärnsläpp!

(Fy fan vad jag är världsvan, eller inte)


Kommentarer
Postat av: Kat

Glöm inte att fixa Schengenintyg om det är sånna mediciner du har.



http://www.lakemedelsverket.se/malgrupp/Allmanhet/Att-resa-med-lakemedel/Schengenintyg---att-resa-med-narkotikaklassade-lakemedel-/

2010-10-10 @ 13:21:58
Postat av: Malin

Kat: Nu får jag fixa intyg så fort som möjligt.

Tack så hemskt mycket för att du informerade mig om det!:)

2010-10-10 @ 16:02:35
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0