Trevlig överraskning.

Jag ringde hem till mamma och pappa och så svarade Farmor aka lillebror, jag trodde att jag hade ringt fel.
Men det hade jag icke!
Det skulle tydligen vara en överraskning, det var det och glad blev jag :D
Han kom förbi en sväng förut och kollade på Robinson med oss, det var inte dumt!
Mina svarta MoonBoots ska tydligen komma imorgon istället.
Inte helt ovärt om jag får säga det själv!

Förövrigt så fick jag min vinterjacka nu i veckan.
En varm vinterjacka, fy fan vad skönt!
Det kan ju vara bra att ha...både ute och inne *hinthint*

Nej nu börjar jag få gröthjärna så det blir sängen strax.
Natti.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag behöver också en vinterjacka :(

2010-10-15 @ 02:48:09
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Oooh, ett positivt inlägg. Inte varje dag ;)

2010-10-15 @ 15:57:49
Postat av: Malin

Karln: Ska du ha stryk ellör?!

2010-10-15 @ 16:03:58
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0