Dagens blandade

Idag har vi varit iväg och fixat papper inför resan.
Människan på apoteket som skulle hjälpa mig var hur seg som helst.
Plus att hon skrev fel flera gånger, då var även jag tvungen att skriva om allt.
Till slut såg hon att jag vart irriterad och sa att jag kunde gå och kolla i affärer eller något.
Jag gick ut och tog en cigg och la ner irriterandet.
Dock fanns inte mina mediciner där så dom får vi fixa på Tisdag istället.
Det är så bra att ha lite marginal, för vi åker ju på Onsdag.

Var iväg till Fias grav också.
Tänk att det snart har gått 5 år.
Det känns som att det var igår du gick bort, men ändå inte.
Eftersom jag inte kan komma till dig den 24e som vanligt så skrev jag en lapp till dig.
Köpte två cerise/rosa gerbera som vanligt och ett stort ljus.
Plockade i ordning lite hos dig så det blev fint.
Även om jag inte är hos dig den 24e, så kommer jag absolut att tänka på dig!


Fia<3


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

fint att du valde såna blommor...



hur har du annars haft det i helgen bejb?

2010-10-17 @ 14:33:22
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0