Plus vs minus

Idag fick Fritz ett brev från veterinären.
Han är lite dålig på att läsa så jag fick läsa det åt honom.
Dom kallade honom för SENIOR och GAMMAL!
Fan, det är inte okej.
Det var något erbjudande om att man kunde få bra/bättre pris på en mer eller mindre rutinundersökning.
Men jag vill inte släpa dit honom nu igen, dock ska jag tänka på saken för det gällde iaf till den sista December.
Valet och kvalet i vanlig ordning.

Newsec har även varit här och fixat golvbrunnen under badkaret, ett hål i plastmattan och kakel som hade spruckit.
(Renovering av badrum som med största sannolikhet är mögelskadat är big nono!)
Kranen i köket blev även lagad och sen så försökte dom sig på att täta dörren så att man inte ska frysa ihjäl här.
Får väl se hur länge det varar, det är trots allt NEWSEC som vi pratar om.

Och så har jag borstat Fritz.
Det tar hur lång tid som helst för hans päls är ju så tjock.
Men nu är han stiligast i stan.



Det är lite mycket i huvudet nu känner jag, men det finns också ljuspunkter.

En av dom är Anna, long lost friend<3
Den människan kan verkligen få mig att bli på bra humör ;)
Häromnatten så satt vi i telefon i över 3 timmar, tiden gick jävligt fort.
Vi pratade gamla minnen om att kedjeröka, hänga på gamla fiket, pasta alfredo, biskvier osv.
Hon får mig att tänka bättre, aka omprioritera.

Fritz är mycket piggare vilket är skitbra, ta i trä!
(Men jag är självklart nojjig att något ska hända igen.)

Johan tycker att vi ska styra myshelg<3



Nu börjar jag bli seg, så jag avrundar här. (Sa farmor)

Kommentarer
Postat av: Karln

Men newsec är väl bra ?!

2010-10-29 @ 17:29:48
Postat av: Malin

Karln: Oh ja, alla gånger!

2010-10-29 @ 17:39:46
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad gör du idag?:D

2010-10-29 @ 18:06:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D har du haft en bra dag ? :)

2010-10-29 @ 18:34:41
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: anna

<3<3<3

läskigt att se sin bebis växa upp till morfar!

2010-10-29 @ 19:23:45
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0