Vilken underbar vecka!

Förra veckan och helgen måste ha varit det jobbigaste på länge, därav den dåliga uppdateringen.
Jag har haft så jävla mycket i hjärnan att det bara blev för mycket i helgen.
Bröt ihop totalt, både fysiskt och psykiskt.
Att bara andas har varit skitjobbigt för det har gjort fruktansvärt ont.
Fick kippa efter andan, det gick inte att ta djupa andetag pga att jag hade ont i hela vänstersidan av kroppen.
Det sträckte sig från livmodern till nacken, så det gick inte att sova på den sidan.
Men jag vägrar bo på vårdcentralen eller akuten.
Och när inte lugnande och alvedon inte hjälper så känns det verkligen jättebra (Y)

Fritz börjar bli mer och mer grinig på att vara i sin borg och beter sig som en bitter gammal gubbe.
Jag förstår honom iofs, men han och Boris testar verkligen mig nu.
Herregud, en hund som har damp och en som stänger av hörapparaten när man säger till honom när han ligger och voffar i borgen.
Men han är väl som sagt uttråkad.
Och skäller den ena så skäller den andra, underbara barn.

Imorgon är iaf sista medicindagen, bra nyheter på Torsdag tack.

Lillen vilar huvudet på sin minisköldpadda<3
(Och surar)

Trots all skit så har jag varit en duktig rörmokare och fixat avloppet till badkaret.
Man kan faktiskt göra sånt själv, tänka sig! :P
Det luktade röv i hela lägenheten efter jag var klar, men fint blev det.
Och nu kan man duscha utan att det blir översvämmning i badrummet.

Idag kom även newsec och ringde på dörren och sa att på Torsdag ska dom komma hit med en slamsugare och fixa avloppen här.
Det är tydligen fler än vi som har problem med det, märkligt.
Och om man hade några synpunkter ang det så får man höra av sig senast imorgon.
Varför vara ute i tid när man kan meddela det två dagar innan.
Så nu måste jag städa under diskhon också, TAAAACK!
Dessutom så ska vi ju till veterinären med Fritz samma dag, så det känns ju jävligt passande.
Jag hatar att ha folk i lägenheten om jag inte är hemma.
Jag hatar iofs att ha folk i lägenheten även om jag är hemma, men ändå.
Och självklart så vet dom inte vilken tid dom kommer, jättebra...verkligen.

Så, nu tror jag att jag har klagat klart.
Men det återstår som vanligt att se.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du är bäst som kämpar på



klart att ni kommer få bra nyheter imorgon!

2010-10-06 @ 17:47:07
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Hoppas bara att veterinären har bra nyheter imorrn !

2010-10-06 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0