Focus!

I natt fick jag sova lite mer än vanligt.
Fy fan vad skönt.
Hoppas att det får fortsätta så, annars kommer jag nog blir knäpp.

Blev en baguette som man kör i ugnen och en grön förut.
När jag skulle lyfta baguetten till tallriken så tyckte den att den skulle trilla och hamna upp och ner.
Tackar tackar!
Eller, faaaaan jävla baguettejävel kan det också ha låtit ifrån köket.
Den var iaf ätbar eftersom den inte hamnade på golvet.
Och ikväll blir det nog lite bär.

Min mage som hade börjat puta utåt är tillbaka på rätt plats igen.
Bara att sluta äta en massa skit, eller äta mindre.

En sån om dagen blir det, äter aldrig båda.
Med största sannolikhet så är det en fettobomb.
Men jag äter inte sent, det är big nono!

(Jag har aldrig påstått att det är ett hälsosamt sätt)

Kommentarer
Postat av: mrs.reaper

Sv: Jaha, då förstår jag varför! ^^'

Men jag ska köpa ett nytt, det är sönder och gammalt! Får köpa något coolare än nalle puh! ;)

2011-01-25 @ 23:21:03
URL: http://reapers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0