Grått nytt hår!

Lite i efterhand sådär.
En jättesnabb resumé:
Jag insåg att min nyårsklänning var för stor på vissa ställen, crap.
Käkade gött.
Tänkte ta en tur till stan och glo på fyrverkerier.
MEEEEEEEEEEN taxin var försenad så la ner det och stannade hemma.
Större delen av dagen var iaf bra.
Så det får räcka.

Och så lite bilder, hurra säger alla!

Förrätten. (Jag lägger inte upp någon på huvudrätten för den var så ful)

Jag parkerade på toa en sväng.

Hade på mig mina finskor och tog en suddig bild i en skitig spegel.
(Ja, vi har bara skitiga speglar)

Bill och Bull<3

Bråkstaken.

Filmunken. (Jag uppfinner gärna egna ord)

Blekare än snön :P

Sen så var det inte så mycket fler vettiga bilder.
Men jag kan meddela att hela nyårsdagen/natten var jag bakis och ville dö.
Alkohol gör sånt med folk, beware!


Kommentarer
Postat av: Karln

Jag tyckte varmrätten var gooo också baby, inte dumt. Å filmunken var en fin kombo :D

2011-01-03 @ 19:09:15
Postat av: Malin

Karln: Ja du är ju inte så kräsen iofs ;P

Haha, ja filmunken var inte alls dum :D

2011-01-03 @ 19:31:01
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0