Kalaset

Det var riktigt trevligt måste jag säga!
Syrrans karl och hans ungar var också där, och dom var hur goa som helst.
Det blev lite fika och tjejsnack i Ellas rum med 3 små damer :)
Och så kollade vi på Ellas Hello Kitty grejer, lite fina klistermärken osv.

Innan vi åkte hem så tog vi en musiktur, Prodigy och Kent är aldrig fel.
Lite handling blev det också.
Köpte någon hudkräm för bebisar, mitt ansikte trillar av.
Hela min kropp protesterar iofs.
Att vara torr som fan i ansiktet när man ska sminka sig är jobbigt som fan.
Det spelar ingen roll om jag smörjer in ansiktet innan.
Nu hoppas jag på att bebishudkrämen fixar biffen. (Y)

Kommentarer
Postat av: Nocic

Body butter från Body shop är win när man är torr som en jag-vet-inte-vad i fejset ^^

2011-01-17 @ 08:22:09
URL: http://nocic.se/
Postat av: Karln

Helt otroligt med 7 ungar å att det var ett lugnt kalas !

2011-01-17 @ 20:42:19
Postat av: Malin

Karln: Ja faktiskt, det var inte dumt!

2011-01-17 @ 20:51:53
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0