Sammanfattning och pladder

Jag har tänkt att blogga hela helgen.
Men bloggen har bråkat och bråkar fortfarande med mig, så jag vart lite off.
Helgen har iaf varit bra.
Vi har glott på massor med film.
En del bra och en del skit.
Om bloggen skärper till sig så kommer det dyka upp ett videoinlägg snart.
Men som det är nu så vill den inte att jag ska det.

Förövrigt så får jag damp på mina tatueringar, dom kliar som fan.
Och klia får jag ju inte göra (Y)

Kom på den väldigt smarta idén att vi ska gå på bio i veckan. (Hur tänkte jag där?)
Jag gillar inte ens att gå på bio.
Dessutom så får jag inte ha någonting som mosar mina tatueringar.
Det tänkte jag inte på först, jag vill faktiskt inte gå på bio i mysbyxor.
Visst att jag gillar mina mysbyxor.
Men ändå.

Sommar.nu, tack!


Kommentarer
Postat av: Karln

Är väl inge fel på vålberg. Mina vinterskor/snowjoggers är juh en riktig storsäljare där !

2011-01-24 @ 18:52:24
Postat av: Malin

Karln: Joooo :(

Och det heter snowjoggings!

2011-01-24 @ 19:13:45
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0