Sömn

Jag spyr på att jag inte kan sova normalt.
Trött blir jag, men att få sova är en annan femma.
Ligger och snurrar runt i sängen hur länge som helst och springer på toa femtioelva gånger per natt.
Det har varit såhär för länge nu.
Börjar känna mig helt desperat, jag vill sova!

I natt la jag mig tidigare än vanligt för jag var skittrött.
Men nej, sova fick jag inte göra.
Fick sova ett par timmar på tidigt på morgonen.
Men sen så vaknade jag vid 08,30-09,00 någonting.
Var på toa och efter det så var det kört.
Tänke att jag får väl ligga och vila i sängen lite iaf.
Och strax innan jag skulle upp så somnade jag, hurra.
Så jävla typiskt.

Nu är jag allmänt trött och hjärndöd.
Jag vet inte vad jag ska göra för att få sova.
Det tär på mig, fan!

Ser inte fram emot kvällen/natten...

Kommentarer
Postat av: Karln

Spelar juh ingen roll heller även om jag inte ligger där å flåsar å pustar. Iofs så gör jag juh inte det men ändå !

2011-01-24 @ 18:55:18
Postat av: Malin

Karln: Det gör ju uppenbarligen ingen skillnad.

Så jag får väl ligga och störa mig...kanske.

2011-01-24 @ 19:19:11
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0