Telephone

Nästa Fredag blir det Radium.
Smulan och Farmor kommer antagligen, inte dumt!
Förfest här var det tänkt.
Och precis när jag tänkte tanken så insåg jag att det ser ut som Beirut hemma.
Får nog bli storstädning innan.
Det är fan pinsamt att släpa hit folk om det ser ut som fan.
Alltså, städning nästa vecka!

Idag blir det Bergvik, ooooovanligt.
Mediciner och handling så jag överlever helgen.

Nu ska jag byta om och se om jag kan ha på mig någonting som inte är mysbyxor.
Önskar mig själv lycka till.

Bjuder på lite trevlig stämning och discodans.
Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Karln

Jävla film. Sjukt bra ! :D

2011-01-26 @ 20:48:51
Postat av: Malin

Karln: Jag dör när jag ser den, så jävla kul! :D

2011-01-26 @ 21:06:28
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Grodan

Hahah! Skön snubbe ;D

2011-01-29 @ 11:37:55
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0