Min medicin, gaddiluringar

Jag är lite irriterad på vårdcentralen.
När jag väl har fått tillbaka min läkare så blev jag av med henne igen.
Kommer få tillbaka henne om ett år, tack så mycket!
Istället skulle jag tydligen få någon rövhatt som mami också har.
Men hon sa det att han ska jag absolut inte ha.
Jag får väl ringa och vara förbannad så jag får en ny.

Idag blev det byte av tröjan.
Nu är jag nog nöjd.
Annars har det väl inte hänt så mycket.
Vi har käkat och kollat på Sunes Jul, sen lite hjärndöd tv.

Sitter och funderar på om jag ska käka innan jag ska tatuera mig imorgon.
Man kan inte lita på min mage, så det är tveksamt att det blir mat innan.
Kanske tar något efter istället.
Är alltid lika bra på att inte göra det man ska göra innan man tatuerar sig.
Jag gör helt tvärtom.
Men att jag inte kan sova är inte mitt fel, tror jag...
Eller ja, delvis kanske.

Funderar på att bygga på mina gaddiluringar på benen också.
Så det får jag ta upp imorrn också, det borde jag väl komma ihåg.

Kommentarer
Postat av: Karln

Finns juh faktiskt effektiva preventivmedel nuförtia, du får upplysa läkarn om det !

2011-01-20 @ 19:09:44
Postat av: Malin

Karln: Jag menar't!

2011-01-20 @ 19:39:50
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-20 @ 20:36:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0