Idétorka?

Igår var jag och fyllde i några tatueringar.
Det blev väl sådär, kul. (Y)
Så nu skiter jag i det här eller så får någon annan fixa dom.
För så kul är det inte att fylla i tatueringar när dom blir halvdant gjorda.
Man ser ju inte riktigt hur dom ser ut förrän efter man har tvättat dom.
Och det gör jag ju dagen efter.
Blir så jävla trött.

Men jag har iaf min andra tid att se fram emot, och det är inte dumt!

Nu ska vi försöka hitta något att titta på.
Big Bang avsnitten är slut och mitt hjärta blöder.

Känner att jag hoppar från det ena till det andra. (Som vanligt)
Men jag funderar alltid på vad det är för fel på folk.
Har folk verkligen så jävla dålig fantasi eller är dom mentalt efterblivna på riktigt?
Köra en ripp-off på någons blogg är tydligen roligt?
Att någon mer eller mindre kopierar inlägg från någon annans blogg.
Har jag idétorka så pladdrar jag om allt och inget (som nu) eller så skiter jag i att skriva någonting.

Man gör såhär.
Tar det som en komplimang, det kanske inte är lika roligt då :P


Kommentarer
Postat av: Karln

Om man nu kan kalla det där för å fylla i en tatuering...

2011-01-20 @ 20:18:35
Postat av: Malin

Karln: Tveksamt faktiskt.

2011-01-20 @ 20:22:11
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0