Klövhövve, träning och fika

Jag lyckades ta mig upp vid 11.
Det kan bero på att när larmet ringde och jag skulle stänga av det så välte jag ut mitt vattenglas där mobilerna låg, smart.
(Dom överlevde och jag var snabb upp)
Träning blev det och det var inte dumt.
Från soffpotatis till räser, creds till mig.
Lite senare kikade vi förbi hos mamma och pappa en sväng och grattade papi.
Det var inte heller så dumt.
Jag spenderar inte allt för mycket tid där nu för tiden.

Just nu är den stora frågan om man ska träna imorgon eller tvätta.
Eller tvätta på tisdag och vila imorgon.
Man kan iofs träna efter man har tvättat.
Jag måste bestämma mig innan jag blir för hjärndöd för att orka ta en tvättid.

Jättenödvändig information:
Efter att jag fick höra att det piper i mina lungor så lyckades jag dra ner på mitt rökande i typ en och en halv dag.
Vilken jävla självdisciplin, inte nådigt!

Nu börjar hjärndödheten komma smygande och jag har inte velat klart.
Faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0