Tajörd

Opeppad på att träna idag.
Men vi kom iväg.
Körde kondis och styrketräning.
Jag ska väl inte överdriva och säga att det var värsta musklerna.
Benmuskler vet jag att jag har, men att jag nu även har några slags muskler i armarna är inte dumt.
Och dom syntes iaf.
Även om man var inte var sugen så var det skönt att ha det gjort.
Man känner sig faktiskt lite nöjd när man egentligen inte orkar, men gör det ändå.

Nej, nu är jag sjukt mör och trött, hurra! (Tömme öpp)
Sova står på schemat.



Kommentarer
Postat av: Karln

Du var fan duktig igår baby. Snart dänger du väl mig i styrketräningen !

2011-11-16 @ 20:46:40
Postat av: Malin

Karln: Det var jag!

Ja det hoppas jag att jag kommer göra, vore sjukt värt! :D

2011-11-16 @ 23:38:59
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0