Jävla spray, gnäll, bio osv

Jag orkade inte tvätta.
Imorgon vill jag träna, punkt och slut!

Åh, så rolig.
Jag har hittat skor som jag vill ha :D
Man kan ha dom både nu så man slipper bli blöt om fötterna.
Och när det blir kallare så man slipper frysa fötterna av sig.
Inte dumt.
MEN...dom är snordyra.
Fan i helvete.
Nu kommer jag antagligen sura över det skitlänge.

Funderar även på att gå på Breaking Dawn i veckan.
Den har iofs fått kass kritik, men ändå.
Det positiva med det är att jag inte har några höga förväntningar på den då, tada.
Dock så finns det ett stort problem när det gäller bio, jag.
Jag vill inte ha någon bredvid, bakom eller framför mig när jag går på bio.
Man kanske ska ha på sig sin Team Edward tröja dagen till ära.
Om det skulle hända så har jag antagligen nått peaken av pinsamheter.
Det värsta är att den där fjortiströjan är så jävla go :(



Kommentarer
Postat av: Karln

Blir juh så jävla dyrt om man ska gå på bio med dig juh. Måste juh köpa minst 2 platser extra !

2011-11-23 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0