Pumper!

Idag fick jag nya kängor och 2 par overknee strumpor.
Han är bra snäll den där karln, ibland iaf ;P
Nu fattas det bara ett par vinterskor och byxor.
Jag kan dissa nya byxor om jag får mina skor, dom är faktiskt mina!
Sedär, vi möts på halva vägen (Y)

Fy fan vad jag gillar att träna!
Och det är alltid lika underhållande att se Spännart där.
Att stå och spänna sig och dregla över sig själv i spegeln är så jävla corny.
Han gjorde inte speciellt mycket mer än det.
Lyfta vikter, spänna sig, lyfta vikter, spänna sig, spänna sig lite till och sen gå.
Vilket jag självklart hade väldigt roligt åt, dock får jag väl undvika att skratta för högt kanske.
Men gratis underhållning är aldrig fel.
Det var någon överkäck tjej där idag också...
Om man googlar på käck så lär hon dyka upp.
Hon stod och hoppade hopprep framför mig när jag tränade.
Jag blev så irriterad att Johan fick ställa sig framför mig så att jag slapp se fanskapet.
Aja, skitsamma.
Träningen gick bara bra, jag fick mycket gjort :)

När man kom hem så var man mörness Allan.
Och när vi var ute med vovvarna så kom den där som man aldrig vill möta.
(Alltså rövhålet som älskar att hetsa Fritz)
Idag var inget undantag.
Jag har säkert sagt det förut.
Men om man tycker att jag är störd så slår den där mig med hästlängder.
Idiot...

Dock är det förra träningens muskel, så den har säker växt jättemycket idag.

Jag är trött.
Så nu går jag härifrån.

(Och eventuella stavfel orkar jag kanske fixa imorrn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0