Dagen D

Operationen gick bra.
Dock var jag jävligt nervös, men läkaren var hur rar som helst och det underlättade lite.
Johan sa att jag somnade med öppna ögon.
Det gör jag tydligen hemma också men då kisar jag mer, ganska märkligt kan man tycka.
När jag låg på uppvaket så kom läkaren och pratade med mig.
Han sa att han sett någonting och att dom tagit bort det.
Det skickas på analys och jag kommer att få provsvar om 2-4 veckor.
Känns som att det kommer vara långa veckor.
Tänk om jag har cancer utan att veta om det, fy fan.
Men men, jag försöker hålla humöret uppe även om jag har förjävla ont och mår illa.
(Tänk negativt negativt negativt!)

Kan man göra annat än att älska sjukhuskläder och att man kommer undan med att vara ful som stryk när man ska in på operation?
I would think not!


Nu mår jag kasst som fan.
Får ringa sjukhuset imorgon och se om jag kan få något annat än Alvedon.
Jag har ingen större lust att vara grönsakig och ha ont.
Eller ja, hellre grönsakig än ont.

Anyway, nu är det bara att hoppas på något bra.
Trots att jag vet att det är någonting som är fel.
Märklig känsla det där...
Ungefär som den gigantiska bindan jag har, herrejävlar.


Kommentarer
Postat av: Karln

Var skönt å få vara med dig idag baby. Å du ska se att det inte är någon fara, hade en bra doktor för en gångs skull.

2012-07-24 @ 00:23:26
Postat av: Anonym (Eller?)

Den där sexiga karln på bilderna, var det kirurgen eller ?

2012-07-24 @ 00:23:52
Postat av: Malin

Karln: Det finns för få bra läkare, men den här ska fan ha creds!
Det borde iofs vara självklart att vara trevlig när man är läkare, men ändå.

2012-07-24 @ 00:27:35
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Anonym (Eller?): Det var ju det, jävla tur jag hade med den du...eller?

2012-07-24 @ 00:29:24
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas allt går bra!

2012-07-25 @ 23:34:17
Postat av: Malin

Anna: Tack så hemskt mycket! :)

2012-07-26 @ 00:00:02
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0