Bra och anuset fast lite tvärtom..tror jag

Jag har börjat få tränings cravings igen.
Men jag är fortfarande sjuk efter Putte i Parken och måste bli frisk till på måndag!
Så jag får skippa träningen tills vidare.
Och nej, provsvaret från det senaste sjukhusbesöket var inte bra.
Måndag = Dagen med stort D.
Ingenting jag ser fram emot, men det måste som sagt göras.
Sen hoppas jag på att allt går bra och att jag inte blöder som en gris.
OCH att provsvaret kommer vara negativt.
Är det inte det så dör jag, fan.
Negativt = positivt, så jävla korkat.
Just det ja, tänk positivt Malin, tänk positiiiiivt!!!
Tänker iaf försöka komma igång med träningen när kroppen orkar med det och när läkaren säger att det är okej.

Annars då?
Putte i parken var inte dumt (Y)
Jag orkar inte bildbomba nu.

Högst oväntat att träffa Mari där. (Hur stor är den chansen, typ ingen alls)
Fattar inte hur hon kunde veta att jag var jag och att jag fattade att hon var hon med tanke på att hjärnan gick på tomgång.
Rar var hon iaf :)
Har lite/mycket minnesluckor, så jag kom inte ens ihåg när vi hämtade ut banden :P

Jago



JagoMari


Sammanfattning!
Det var inte dumt någonstans typ, förutom att jag blev förjävla bakis.
Jag tror att jag börjar bli för gammal för att festa 4 dagar i rad, fy fan.
Och det var roligt att träffa trevliga människor för en gångs skull.
Inget bråk, helt otroligt.
Kunde ha blivit, men icke! ;)
+ Kunde cykla dit och hem.
+ Vara bakis hemma.
+ Jag fick se Kent (Inte dumt!)


Kommentarer
Postat av: Karln

Du kan va söt. Å för en gångs skull så får du faktiskt tänka negativt negativt negativt.

2012-07-19 @ 16:53:13
Postat av: Malin

Karln: Jag kan vara, när jag orkar :P

Ja nu ska jag fan hoppas på att provsvaret är negativt negativt negativt!

2012-07-19 @ 19:08:13
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0