Domedagen, domdomdom!

Jag var sjukt nervös när jag åkte till läkaren idag.
Det brukar jag inte vara.
Men med tanke på mitt sunda leverne och hur kroppen mår i allmänhet så var jag nojjig.
Läkaren med den numera lena rösten sa att alla prover var bra.
Sjukt oväntat faktiskt!
Dock har jag "lågt blodtryck och är för smal".
Så det är väl därför jag är yr, skiftar färg i ansiktet och är lika aktiv som en komapatient.
Men men, det var ju bra nyheter iaf.
 
Jag gick igenom besiktningen ffs! :D
Frisk som en nötkärna med andra ord, ha.

Närå, riktigt så dum i huvudet är jag faktiskt inte.
Jag vet att jag är sjuk och jag kämpar med maten varje dag.
Har slutat träna på SATS för att det skulle göra mer skada än nytta just nu.
Det enda jag gör hemma är armhävningar och rumpövningar.
Jag vill inte ha gäddhäng eller gubbrumpa, that's it.
Och det ger jag mig själv en klapp på axeln för.

Kommentarer
Postat av: Karln

Känns fan som att du har bättre värden än mig for fan !

2012-11-30 @ 19:23:43
Postat av: Malin

Karln: Skulle fan inte förvåna mig, haha :D

2012-11-30 @ 19:39:25
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0