Grått nytt hår, eller?

Här kommer ett urval av diverse vackra/suddiga bilder.
Håll till godo!

Pusskalas för hela slanten.
Min lilla stora gris.

Hur pepp är inte jag då?
Jo hur pepp som helst, det syns ju lång väg.

Töt!



Söt terrorist ♥



"Jag vill inte"

"Snälla sluta ta kort på mig"

Boris gillar att bita sina leksaker i skrevet (Y)

Shyssta killen som diskar mig innan jag ska ut.

Han är väl för snäll!

Och dregel på underläppen, fuling.



Två pösmunkar.
Blekfis tar toakort.

En odödlig klassiker.


Look, a UFO! (Och en gammal granne)

Rådhuset.
Helt fancy var det dagen till ära!
Som den positiva människa jag är så lär väl det här året också bli ett skitår.
(Okej, allt har inte varit skit, men det räcker fan till det som har varit)
Men hoppas på att det här året blir bra eller iaf bättre kan man ju alltid göra.
Och nej, jag orkar inte summera året som har varit.

Just det, det är nu man ska säga "Gott nytt år!"...eller?


Kommentarer
Postat av: Karln

Tror vi skulle vara bra dj:s, med benämning på vi. Skulle nog bli lite enformigt om en viss dam får bestämma. Men varför ändra på ett vinnande koncept !

2013-01-08 @ 11:36:57
Postat av: Malin

Karln: Vadå jävla enformigt?!
Jag som dj är ett vinnande koncept.

2013-01-08 @ 13:33:01
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0